Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

sturen

brummy

Aanbevolen Bericht

Op 21-11-2018 om 17:18 zei Robin:

Klopt, met stuurwielen werkt het nog niet goed en dat word verholpen, dus nog even geduld.

Wat je wel kan doen voor het sturen met het toetsenbord dat je bij Algemene Instellingen de optie Achteruitrijsnelheid op 100% neerzet! Laat maar weten als dat werkt ? 

Ik heb het zelfde probleem met sturen met het toetsenbord. Robin, zou je mij kunnen vertellen waar ik de algemene instellingen en de achteruitrijsnelheid kan vinden? Ik zie het namelijk nergens.?

laat maar, imniddels gevonden.......sorry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ff een paar vragen ?

heb net de update 1.1.3 via steam ontvangen maar het stuur werkt nog steeds niet bij mij,bij jullie wel?

en wat ook niet lukt is de zwaailampen aanzetten,bij geen enkel voertuig al opnieuw toegewezen maar werkt niet.

en hebben jullie ook dat als je de functie handmatig de motor starten aanzet dat dan de maaimachine voor gewassen niet wil starten ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Update 1.1.3 pc versie geeft ook problemen geen F toets functie voor de verlichting werkt meer. De dubbele toets functie van de saitek werken niet meer voorbeeld knop 14+15 werkt niet en kan ook niet worden toegewezen. De joystick functies van saitek werken ook nog maar voor de helft. Dus laat update 1.1.4 maar komen ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.